Dieselagregát APD1425M - 1425kVA/1140kW pro Podpůrné služby - Mitsubishi

Dieselagregát APD1425M - 1425kVA/1140kW pro Podpůrné služby - Mitsubishi
Dieselagregát APD1425M - 1425kVA/1140kW pro Podpůrné služby - Mitsubishi
AKSA

Dieselagregát APD1425M -1425kVA/1140kW vhodný pro trvalý výkon 1000kW do pevné sítě s motorem Mitsubishi Více

Kód produktu: 01425-APD1425M-SVR Doprava a platba

Dieselagregát APD1425M s japonským motorem Mitsubishi je vhodný pro trvalý výkon 1000 kW do pevné sítě a je speciálně navržen a upraven pro zajišťování Podpůrných služeb ČEPS (Česká přenosová soustava). Je ideální volbou pro aplikace, kde je klíčová rychlá a spolehlivá dodávka elektrické energie, a to i v nejnáročnějších podmínkách. Dieselagregát je vhodný pro služby mFFR+ a aFRR+.

Klíčové vlastnosti a výhody:

  • Vysoký výkon a spolehlivost: Generátor o trvalém výkonu 1000 kW poskytuje dostatečný výkon pro stabilizaci energetické sítě a zajištění dodávky elektřiny během chybějící elektrické energie v energetické síti.
  • Rychlý start a náběh: Díky pokročilému řídicímu systému je dieselagregát schopen rychlého startu a dosažení plného výkonu během několika minut, což je klíčové pro reakci na výkyvy v síti. Aktuálně vyžaduje kodex ČEPS pro službu mFRR+ náběhovou rampu 12,5 minuty a u služby aFRR+ 7,5 minuty.
  • Nízké emise: Moderní technologie spalování a systémy pro snižování emisí zajišťují, že agregát splňuje přísné ekologické normy a předpisy.
  • Odolnost a dlouhá životnost: Robustní konstrukce a kvalitní materiály zaručují dlouhou životnost a odolnost proti náročným provozním podmínkám.
  • Automatizace a monitoring: Integrovaný řídicí systém DeppSee nebo ComAp umožňuje automatizované řízení provozu a dálkový monitoring, což zajišťuje efektivní správu a rychlou reakci na změny v síti.
  • Modularita a přizpůsobitelnost: Dieselagregát je navržen tak, aby byl snadno integrovatelný do různých typů energetických systémů a umožňuje jednoduchou škálovatelnost a přizpůsobení specifickým požadavkům ČEPS.
  • Podpora a servis: Zajišťujeme kompletní servisní a technickou podporu včetně pravidelné údržby, což zaručuje dlouhodobou spolehlivost a optimální výkon zařízení.

Tento dieselagregát je ideální volbou pro zajištění stability a spolehlivosti dodávek elektrické energie v rámci Podpůrných služeb ČEPS, přičemž poskytuje vysoký výkon, rychlou reakci a efektivní provoz.

Základní technické informace dieselagregátu APD1425M:

  • Pohotovostní výkon (ESP): 1425kVA / 1140kW
  • Motor: Mitsubishi (Japonsko)
  • Řídící jednotka pro elektronickou regulaci otáček motoru
  • Alternátor: Mecc Alte (Itálie) nebo Stamford (USA)
  • Řídící systém pro elektronickou stabilizaci napětí (AVR): DEIF
  • Hlavní řídící jednotka: DeepSee 8610MKII (UK) nebo ComAp InteliGen 1000 (Česká republika)
  • Ochrana: ComAp - MainsPro (Česká republika)
  • Předehřev bloku motoru a permanentní dobíjení startovacích baterií
  • Kompaktní odhlučněná kapota pro venkovní umístění dieselagregátu

Na výběr jsou dva řídící systémy dieselagregátu:

  • DeepSee – DSE 8610MKII (UK)

DeepSee – DSE 8610MKII (UK)

  • ComAP – InteliGen 1000 + InteliiVision 5.2 - 5" colour display (Česká republika)

ComAP – InteliGen 1000 + InteliiVision 5.2 - 5" colour display (Česká republika)

Systém pro nastavení ochran dle požadavků distributora (ČEZ, EGD a PRE):

  • ComAp – MainsPro (Česká republika)

ComAp – MainsPro (Česká republika)
ComAp MainsPro je ochranné relé pro aplikace s paralelním připojením k pevné síti. Poskytuje nastavitelné napětí, frekvenci a ztrátu ochrany sítě k ochraně distribuční sítě i generátorů.


Myslíme na přírodu:

Standardně využívaným palivem je Motorová nafta s označením EN590. Nově je možné využívat pro dieselové motory palivo s označením HVO100.

Použití paliva HVO100 (Hydrogenovaný Vegetabilní Olej) v dieselagregátech přináší několik výhod v porovnání s tradičním dieselovým palivem, včetně snížení emisí skleníkových plynů. Zde jsou některé hlavní emise skleníkových plynů, které se sníží při použití HVO100:

  • Emise oxidu uhličitého (CO2): HVO100 má výrazně nižší obsah síry a aromatických sloučenin než tradiční dieselové palivo. Díky tomu spalování HVO100 v dieselových motorech produkuje méně oxidu uhličitého (CO2), což je hlavní skleníkový plyn přispívající k globálnímu oteplování. Studie naznačují, že použití HVO100 může snížit emise CO2 o 30-90 % ve srovnání s tradičním dieselovým palivem.
  • Emise oxidů dusíku (NOx): HVO100 má tendenci vytvářet méně oxidů dusíku (NOx) během spalovacího procesu než tradiční dieselové palivo. To je důležité, protože NOx jsou škodlivé látky, které přispívají k tvorbě smogu a kvality ovzduší.
  • Emise částicových látek (PM): Spalování HVO100 v dieselových motorech také produkují méně částicových látek (PM) ve srovnání s tradičním dieselovým palivem. Tento efekt má pozitivní dopad na kvalitu ovzduší a lidské zdraví, protože částicové látky mohou způsobovat respirační problémy a další zdravotní komplikace.

Celkově použití paliva HVO100 v dieselagregátech přináší významné snížení emisí skleníkových plynů, což má pozitivní dopad na životní prostředí a lidské zdraví. Tyto vlastnosti dělají z HVO100 atraktivní alternativu k tradičnímu dieselovému palivu, zejména v oblastech, kde je důležité snižovat emise škodlivých látek a přispívat k ochraně životního prostředí.

Ukázky našich realizací výroben Podpůrných služeb:

Realizace 1MW výrobny Podpůrných služeb v bioplynové stanici v Klešti

Realizace 1MW výrobny Podpůrných služeb v bioplynové stanici v Klešti

Realizace 1MW výrobny Podpůrných služeb v Libenicích

Realizace 1MW výrobny Podpůrných služeb v Libenicích

Parametry
Stav Nový
Výkon ESP (kVA) 1425
Výkon ESP (kW) 1140
Proud ESP (A) 2056
Napětí (V) 400
Frekvence (Hz) 50
Motor (značka) Mitsubishi
Alternátor (značka) MeccAlte, Stamford
Řídící jednotka DeepSee (Velká Británie), ComAp (Česká Republika)
Emisní norma Bez emisní normy
Palivo EN590 - Motorová nafta
Ekologické palivo (ePalivo) HVO100 - Hydrogenovaný Vegetabilní Olej
Délka (mm) 7500
Šířka (mm) 2300
Výška (mm) 2508
Hmotnost (Kg) 13580
Stav Nový
Výkon ESP (kVA) 1425
Výkon ESP (kW) 1140
Proud ESP (A) 2056
Napětí (V) 400
Frekvence (Hz) 50
Motor (značka) Mitsubishi
Alternátor (značka) MeccAlte, Stamford
Řídící jednotka DeepSee (Velká Británie), ComAp (Česká Republika)
Emisní norma Bez emisní normy
Palivo EN590 - Motorová nafta
Ekologické palivo (ePalivo) HVO100 - Hydrogenovaný Vegetabilní Olej
Délka (mm) 7500
Šířka (mm) 2300
Výška (mm) 2508
Hmotnost (Kg) 13580